LV BALTAS KV.+RAUDONAS LOGO

#VadītājuKonferenceEBIT 2016

31.03.2016 | RADISSON BLU LATVIJA

DIENA

REFERENTI

DALĪBNIEKI

REFERENTI UN TĒMAS


Biznesa menedžmenta, vadības un ekonomikas līderi vienuviet!

JOHN PEETThe Economist Eiropas redaktors


NEVEIKSMĪGA SAVIENĪBA. KĀ EIRO KRĪZE UN EIROPA VAR TIKT STIPRINĀTA

Eiro valūtai vajadzēja radīt nesaraujamu saikni Eiropas nāciju un cilvēku vidū. Taču brīdī, kad parādu krīze iestrēga, nepilnīgi radītās valūtas plaisas noveda Eiropas Savienību tuvu lūzuma punktam pēc vairākiem gadu desmitiem, kopš tika īstenots pēckara integrācijas process. Eiropas līderi līdz šim ir pasargājuši eiro valūtu no sabrukšanas un ir pierādījuši, ka skeptiķu paredzētie scenāriji ir bijuši kļūdīgi. “Ja kritīs eiro, kritīs arī Eiropa,” reiz atzina Angela Merkele. Šobrīd eiro un Eiropas Savienība kopumā atrodas tālu no drošības. Ja minētie aspekti izdzīvos un attīstīsies, Eiropas Savienības vadītājiem beidzot nāksies pieņemt patiesi sarežģītus lēmumus. Cik lielā mērā viņi ir gatavi ziedot nacionālo suverenitāti, lai tādējādi radītu ilgstošu un uzticamu Eiropu? Par eiro, Eiropu un tās nākotni – faktiem, ko nav iespējams dzirdēt oficiālajos medijos, stāstīs JOHN PEET, The Economist Eiropas redaktors.

TheEconomistLogo

 

DR. JAMES BELLINI


KĀ NĀKOTNĒ IZDZĪVOT? PASAULE BŪTISKI MAINĪSIES, UN TAS NOTIKS ĻOTI, ĻOTI DRĪZ

Viens no izcilākajiem un prominentākajiem pasaules futurologiem, nākotnes vēsturnieks Dr. JAMES BELLINI (Lielbritānija) konferences dalībniekiem atklās 5 tendences, kas pilnībā mainīs mūsu līdz šim zināmo pasauli. Tāpat klātesošie tiks iepazīstināti ar tuvāko 10 gadu laikā sagaidāmajām sociālajām, ekonomiskajām un tehnoloģiskajām pārmaiņām. Un PATS SVARĪGĀKAIS – JAMES BELLINI atklās, kā ikkatrs no mums var attīstīt spējas nākotnes paredzēšanā, iespējams, tikai skatoties zinātniskās fantastikas filmas.

AMY BERNSTEIN | Harvard Business Review redaktore


HARVARD BUSINESS REVIEW: NOZĪMĪGĀKAIS MŪSDIENU DOMĀŠANAS VADĪBAS BIZNESS

Šajā iedvesmojošajā prezentācijā AMY BERNSTEIN saskaņā ar Harvard Business Review atklās dramatiskas mūsdienu biznesu veidojošas tendences – korporatīvās konkurences struktūras maiņas tendences; metodes intuīcijas izmantošanai veiksmīgāku lēmumu pieņemšanā; sapratne par to, kādēļ Jūsu izvirzītā stratēģija nedarbojas un kā to labot; autentiska vadība, pavirzot tālāk un pārkāpjot savu komforta zonu, kā arī citas intriģējošas tēmas.

HBR_web_black

MĀRTIŅŠ KAZĀKS | “Swedbank” galvenais ekonomists


EKONOMIKA LATVIJĀ UN PASAULĒ 2016. GADĀ: IZAICINĀJUMI UN IESPĒJAS

ASV ekonomiskais “burbulis”? Krievijas Federācijas turpmākā rīcība? Neskaidrā Eirozonas nākotne? Ķīnas ekonomikas stagnācija? Daudzveidīgi apkārt notiekoši procesi – kas varētu tikt prognozēts Latvijai 2016. gadā? “Swedbank” galvenā ekonomista Mārtiņa Kazāka ieskats par 10 ekonomikas tendencēm.

Dr. phil. ROBERTS ĶĪLIS (Kembridžas Universitāte) | Sociālantropologs, konsultants, lektors un profesors


KĀDA IR LATVIJAS UN LATVIEŠU TAUTAS NĀKOTNE?

Dr. phil ROBERTS ĶĪLIS un viņa komanda nesen veica plašu pētījumu, kas ļauj mums dziļāk ielūkoties Latvijas kopējās ainas, šīs valsts iedzīvotāju un apkārtējās dabas izmaiņās. Līdztekus pārmaiņām, kas skar politisko un ekonomisko situāciju, tehnoloģiskās inovācijas, uzņēmējdarbības attīstību un darba tirgu, arī sabiedrība būtiski mainās. Kādi secinājumi tika gūti konkrētā pētījuma rezultātā, un, īpaši būtiski, kā tie ietekmēs un kādas sekas atstās uz uzņēmējdarbību?

Prof. MĀRCIS AUZIŅŠ | Latvijas Universitātes rektors (2007-2015)


“BIZNESA PASAULE VIENKĀRŠI NEIZPROT ZINĀTNI”. VAI IR IESPĒJAMS PRETĒJS VARIANTS? JĀ, TAČU TAS NEBŪT NAV VIEGLI

Vairāk nekā divu desmitgažu garumā norisinās diskusija par uzņēmējdarbības un zinātnes sadarbības nepieciešamību, taču savstarpējās izpratnes jautājums joprojām ir ļoti sarežģīts abām pusēm. Bet… ja biznesa vidē esošie cilvēki vēlas izprast zinātniekus, tā ir lieliska iespēja izmantot zinātniskos atklājumus uzņēmējdarbības veicināšanai un izaugsmei. Prof. Mārcis Auziņš, fiziķis, zinātnieks, Latvijas Zinātņu akadēmijas loceklis un bijušais LU rektors – par sadarbības dilemmu un neatklātajām uzņēmējdarbības iespējām.

ALEKSANDRS FRIDMANS | Biznesa treneris un konsultants


KĀ AR PRECĪZU VADĪBU CELT PADOTO LIETDERĪBAS KOEFICIENTU?

Esam pieraduši aizbildināties ar cilvēcisko faktoru. Vai iespējams nodrošināt lielāku atdevi no personāla? Vai iespējams atklāt darbinieku produktivitātes rezerves, un kas tam ir šķērslis?

Asoc. prof. Dr. GUNDARS BĒRZIŅŠ | LU Kanclers, Vadībzinību katedras vadītājs


PASTEIDZIETIES, JA LĪDZ ŠIM VĒL NEESAT PĀRVĒRTĒJIS SAVU BIZNESA MODELI

Milzīgo ātrumu visās uzņēmējdarbības nozarēs, starpdisciplinārā konkurencē ietekmē negaidītas jomas, jaunie biznesa modeļi grauj stabilu loģiku un vairāk pievēršas klientiem, turklāt pastāv tikai 10 % varbūtība atjaunot biznesu un trāpīt “desmitniekā” (saskaņā ar Jēlas pētnieku secinājumiem) – šie ir tikai daži iemesli, kas apliecina, ka šobrīd ir īstais laiks pārvērtēt sava uzņēmuma biznesa modeli. Šajā prezentācijā klātesošajiem tiks atklāts ieskats par to, kādi biznesa modeļi šobrīd attīstās, un vai tie būs veiksmīgi arī nākotnē. Tāpat tiks aktualizēti tādi biznesa modeļu veidi, no kuriem ir jāizvairās un kas mūsdienās ir vērtējami kā ārkārtīgi bīstami.

REINIS ZITMANIS | Žurnālists, Latvijas Digitālais čempions un Itero.eu dibinātājs


TEHNOLOĢISKO MĪTU PAMATĀ EKSPLODĒJUŠĀS “MAINĪGĀS BURBUĻDZĪVES” TEHNOLOĢIJAS

3D televīzija, planšetdatori, inteliģentās mājas, lietu internets, mākslīgais intelekts, virtuālā realitāte – kurām tehnoloģiskajām inovācijām ir lemts palikt cilvēka dzīvē? Vai tas būs salīdzināms ar sprādzienu – līdzīgi kā “ziepju burbulis”? To noskaidrosim kopā ar žurnālistu un Latvijas Digitālo čempionu Reini Zitmani

 

VADIMS FROLOVS | “Swedbank” klientu servisa pārvaldes vadītājs


VAI DIGITĀLĀ PASAULE IZNĪCINĀS “ACI PRET ACI” KOMUNIKĀCIJU?

Pārcelšanās uz interneta vidi, e-komercijas platformas, sociālie mediji – mūsdienu biznesa pasaules iedoma, ka šie aspekti to nozīmīguma dēļ drīzumā apsteigs nepieciešamību kontaktēties klātienē. Bet vai tā patiesi ir? Vai digitālā pasaule patiešām iznīcinās un aizstās “aci pret aci” komunikāciju, vai arī mūs sagaida kāds cits scenārijs? Vadims Frolovs, “Swedbank” vadības pārstāvis, atklās sava uzņēmuma stāstu par digitalizācijas procesu, klausītājus iepazīstinot ar ļoti skaidru un pamatotu atbildi saistībā ar šo jautājumu.

MARIANNA MINIGUBAJEVA| “OMD Latvija” direktore 


PUSE NO REKLĀMAI IZTĒRĒTĀS NAUDAS AIZIET ZUDUMĀ: REKLĀMAS EFEKTIVITĀTES TENDENCES…

Vai reklāma ietekmē cilvēkus? Kāda veida ietekme tā ir?  Uz kurieni virzās mērķauditorija? Vai mums vajadzētu mērķauditorijai “sekot”, vai arī to “izglītot”? Kā mums vajadzētu uztvert finansiālo līdzekļu investēšanu reklāmas izveidē – kā īstermiņa izdevumus vai ilgtermiņa ieguldījumus? Kā mēs varam aprēķināt reklāmas atdevi? Vai slikta reklāma arī ir reklāma? Kritisks skatījums uz medijiem, reklāmu un tās efektivitāti.

OĻEGS KRUTIKOVS| “Rīgas Dronu Fabrika” dibinātājs


LIDOJOŠĀS MAŠĪNAS JEB PATIESĪBA PAR DRONIEM

Laikraksts “The Washington Post” ir publicējis informāciju, apgalvojot, ka jau 2020. gadā Amerikas gaisa telpā lidos aptuveni 30,000 dronu. Tāpat tiek prognozēts, ka puse no jau tā ļoti iespaidīgā dronu skaita būs sastopama arī Eiropas debesīs. Daudzi eksperti dronu izmantošanu uzskata par milzīgu iespēju un lielisku palīdzības veidu loģistikas, žurnālistikas, drošības un citu jomu funkcionēšanā. Turpretī citi to redz kā būtisku riska avotu saistībā ar nemieriem, slepkavībām vai pat teroristu uzbrukumiem. Līdz ar to rodas jautājums, kāda ir patiesība par pasauli, kurā pilnvērtīgi funkcionētu droni, un kā no tiem gūt labumu, vienlaikus samazinot iespējamos riskus?

 

KRISTAPS ZILBERTS | “Marsh” valdes priekšsēdētājs


VAI JŪS MŪSDIENĀS JŪTATIES DROŠI? KIBERKRĀPŠANA: ARVIEN PIEAUGOŠAIS DRAUDS

Lūkojoties nesenā tehnoloģisko inovāciju vēsturē, 1990. gadu vidū, jāatzīst, ka šis laika posms tiek uzskatīts par interneta revolūcijas laiku, kas būtiski ietekmēja biznesa veidošanu. Šī jaunais periods vienlaikus pavēra arī krāpšanas iespējas – tādējādi nav brīnums, ka krāpnieki seko naudas plūsmām un cenšas rast jaunākās shēmas finansiāla labuma gūšanai. Tomēr – vai zināt kādā līmenī kiberkrāpšana/kibernoziedzība turpina plaukt mūsdienās? Vai saistībā ar šo aspektu Jūs patiešām jūtaties droši? Par galvenajiem rīcības pasākumiem, kas jārealizē ikkatram uzņēmumam, stāstīs Kristaps Zilberts, “Marsh” valdes priekšsēdētājs.

 

INGA EZERA (UK) | Starptautiska līderības un personīgā zīmola attīstības trenere un “The Success Planner” grāmatas autore


KAS IR TAVS LĪDERĪBAS VEIKSMES STŪRAKMENS? TAS IR SAISTĪTS AR TAVU PERSONĪGO ZĪMOLU.

Personīgā zīmola veidošana dod iespēju tev būt labākam vadītājam savai komandai, savam uzņēmumam, biznesam un dzīvei. Tas palīdz dzīvot saskaņā ar savām vērtībām un aicinājumu, kā arī piesaistīt un iesaistīt darbiniekus, kurus aizrauj tavi vadības mērķi. Kā zināms – iesaistīts un iedvesmots darbinieks sniedz izcilāku klientu apkalpošanu un veiksmīgāk attīsta uzņēmuma biznesu.

Šajā interaktīvajā sesijā kopā ar Ingu Ezeru (Londona) – starptautisko līderības un personīgā zīmola attīstības treneri un “The Success Planner” grāmatas autori, atklāj 7 soļus sava personīgā zīmola veidošanā un kā “The Success Planner” tev var palīdzēt.

 

MATĪSS ANSVIESULIS | “Creamfinance Latvia” valdes loceklis


IESĀCĒJUZŅĒMUMS VAI ĪSTS BIZNESS: STĀSTS PAR Creamfinance.com

Creamfinance.com tiek uzskatīts par vienu no veiksmīgākajiem “start-up” jeb iesācējuzņēmumiem Latvijā, nesen piesaistot riska kapitālu 5 miljonu eiro apmērā no „Flint Capital”. Taču uzņēmuma CEO Matīss Ansviesulis ir pārliecināts, ka uzņēmums citu vidū atzinību ir guvis nevis iesācējuzņēmuma statusa dēļ, bet gan tādēļ, ka tas pelna naudu sev un saviem akcionāriem, kas investoru acīs to padara interesantu. Un tomēr šī pārliecība būtiski transformējas uzņēmējdarbības vadīšanas procesā un iekšējās kultūras veidošanā. SVARĪGI IR STRĀDĀT PAREIZI JAU NO PAŠA SĀKUMA.

VADĪTĀJU KONFERENCE EBIT 2016


PRESTIŽĀ KONFERENCE AR 20 LABĀKAJIEM EKSPERTIEM – LĪDERIEM 

Par motivējošu vadību, nākotnes menedžmentu un nolīgtajiem darbiniekiem, par ekonomisko un politisko ainu 2016. gadā, par eiro, Eiropu un tās priekšdienām, par nākotnes biznesa un menedžmenta modeļiem, par megatendencēm, kas visā pasaulē vadītājus iedvesmo mainīt uzņēmējdarbības īstenošanas veidu, pārsniedzot klientu vēlmes un cerības, par efektīvu mārketingu un dažādām citām līderiem saistošām tēmām.

 

Confinn


 26601182  

 info@confinn.eu